Thursday, November 13, 2008


2 dah anak abang aku... aku ni...hmmm....

8 comments:

.:chEyaNtie:. said...

ko yg tak carik kot hehehhe..ke ko jual minyak mahal sangat..

ShizKassim said...

kan bayak mas ko KEDET tuuu... memilih sgt... jgn buat cerita GERAK KHAS PLAK

.:chEyaNtie:. said...

gerak gerak gerak khasssssssssssssssssss..ha ha ha..haah ek..takkan takde yg menawan ati ko sam?weh..aku ngah carik kawan aku la..kot2 la ko kenal..kalo tak kenal ko buat2la kenal kah kah kah..name dia nor hayati kamarudin..dia pompuan tunjang,tinggi melangit beb..lame dah aku tak dapat carik dia..kalo tak salah aku lepas blajo usm, dia masuk pulapol..skang agaknye jadik IO kat mane ntah..agak2 aku pangkat inspektor sahab dia ni..

Aireen Osman said...

ngko...emmm aku rasa kan sam..soklan tu ko sorang jek yg boleh jawab..kang kalau org lein yg tolong jawab kang..dah jadi cite lein plak..ehh tapi kan beb....hengat senang ke buat budak

$@m said...

susah ke buat budak ni?

nazib said...

let's make babies!

ha_si_na said...

emmm.....bilelah time ko ye sam....klu susah ko suh jek mak ko pinangkan anak dara sebelah umah!!!!!!

Unknown said...

Water Hack Burns 2lb of Fat OVERNIGHT

Well over 160k men and women are losing weight with a simple and secret "liquids hack" to burn 2 lbs each and every night while they sleep.

It is effective and it works on anybody.

You can do it yourself by following these easy steps:

1) Go get a clear glass and fill it up half full

2) And now learn this strange HACK

so you'll become 2 lbs thinner as soon as tomorrow!