Friday, March 14, 2008

boOriingGgg....


semalam ada mess night kat primula untuk meraikan peg yang kene transfer dari kontinjen terengganu.. how bored that farewell... tuhan je yang tahu.. akupong mencabutkan diriku sebelum fareweel tu abis lagi... orang tua2 nyanyi mana ble angkat.. sampai rumah pukul 2pg. this morning tepat jam 6.30pg, kene kejut plak.. orang panggil pergi ofis.. (oh Polis Sedia Berkhidmat).. dah lah hujan... 3 kerajaan negeri masih belum ditubuhkan. so all police continjent have to standby kalau ada rusuhan..

6 comments:

outkhai said...

beb, im sory, hafto be honest to u
u hav gone too far this time..

wa takut lu dpt susah nt kalau sapa2 jumpa blog lu n baca lu punya writing.. serious beb wa ckp lu..

lu x boleh reveal yg lu ni polis, jaga kt terengganu, at least kalau lu nk writing pn, lu kena jadi anonymous..

and wa rasa, dgn keadaan sekarang ni, lu ni bole jadi issue beb.. nk2 lg muka lu terpampang besar dan kiut dlm blog ni

nuff said, just my 2cent.

$@m said...

tq very much kudin.. gua dah tau beb pasal ni... gua berharap ada orang transfer gua dari terengganu ni kalau diorang baca blog gua... kalau pembangkang jumpa blog gua mesti dia ingat gua sekutu kerajaan. gua independent tapi gua meluat dengan perangai diorang yang selalu menyusahkan polis beb. dalam kata lain gua pun susah la. lu tengok negeri lain, kelantan pun tak susah macam kat trg.

outkhai said...

lu dh jeoperdize nama polis beb, itu yg wa nmpak la

$@m said...

btul gak kan... tak patut betul lah gua... kire macam selfish jugakla sebab meluahkan perasaan gua yang penat sebab perangai diorang ni gua guna nama polis... tq beb.. tapi kalau lu ada kabel2 polis ke tolonglah tukarkan gua dari trg ni.. gua nak balik johorrrrrrrrrrr.......

outkhai said...

lu tau gak gw sayang banget sama luh

Blogger said...

If you're trying hard to burn fat then you absolutely need to jump on this totally brand new personalized keto diet.

To create this service, licensed nutritionists, fitness couches, and cooks have joined together to provide keto meal plans that are useful, suitable, cost-efficient, and satisfying.

Since their launch in early 2019, hundreds of people have already remodeled their body and well-being with the benefits a professional keto diet can offer.

Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover eight scientifically-confirmed ones offered by the keto diet.